staRmama canım stres yapma doktorun dediklerini uygula Allahın izni ile bir sıkıntı olmadan kavuşacaksın bebişine, bu kanama alanları olabiliyor bikaç kişiden daha duymuştum ama sonradan kendini topluyor şu ana kadar kimse düşük vs yapmadı. O yüzden içini ferah tut. Yiyecek rızkı varsa sen ne yaparsan yap o bir şekilde tutunuyor hayata. Kendini suçlama sen annesin Allah seni neden cezalandırsın rabbim sağlık versin inşallah düzelir kafanı çok takma, ağır kaldırma ev işi yapma yatış pozisyonunda ol, diğer çocukla eşin ilgilensin olabildiğince risk ortadan kalkana kadar temel şeyleri yap sadece hayatında