Lolo21 evet aynı durumdayız, masa başı ve bu hafta seminer haftası yarım gün diye denemek istedim. Ama oturmak bile zorluyormuş insanı, ayakların sürekli aşağıda olması da iyice ödem toplatıp şişmeye neden oluyor. 🫢
Haftaya tam güne dönecek üstüne kızımın da okulu başlıyor muhtemelen devam edemem ben bu şekilde