Smyyglgn54 Yagmuur canım lansinoh'un elektrikli olanından aldım. Manuel alma sakın. Sütün gelmiyo,canın çok yanıyo diyolar. Aglamaklı olan insanlar tanıyorum.
Nomays11 Yagmuur avent elektrikli aldım ben, manuel yoruyormuş. Çok bir aciliyeti yok Doğumdan sonra ihtiyaç dahilinde de alabilirsinz. Elektirkliler biraz pahalı ama yapacak bişey yok umarım memnun kalırım
ayaniz Yagmuur elektirkli alın mümkünse.. ben önce philips avent manuel aldım inanın insanın kolu yoruluyor ugrasmak istemiyorsun ve elektirikliye göre daha az süt cıkıyor. Simdi lansinoh elektirklisini aldım gayet memnunum..
Elwing6 Yasemincifci ben nerde okuduysam manualde acitma oldugunu sutun gelmedigini gogsu tahris ettigini okudum.. manuel iyi olmasi isime yarar daha uygun cunku..elektrikliler pahali ama yorumlarinokudukca korktum
Beyzan Elwing6 ben İnstagramda bir ebenin tavsiyesi işe mochi diye bir marka buldum kendinden vakumlu aslında manuel ama doğal vakumla sağım yapıyor yani otomatik gibi fiyatı da yanlış değilsem 129 liraydı ondan alacağım ben Elektrikliler iyi diyorlar ama fiyatlar çok yüksek. Ama her kadının göz pompasını ihtiyacı olurmuş sütü az olanın arttırmak için çok olanın göğüslerini boşaltıp rahatlatması için .
Meryem25 Ben elektrikli cok pahali olduğu icin once lansinoh manueli aldim eger memnun kalirsm zaten devam edicem kalmazsm elektrigi daha sonra alcm