Bugün kontrolüm vardı sancı falan hiç birşey çıkmadı bebek baş aşağıya fakat henüz doğum kanalına girmemiş doktorum da suyu çok fazla suyu fazla olduğu için doğum kanalına girmeye bilir de dedi suyu fazla olup normal doğum yapan var mı kilomuz da 3600 dedi