mavi123_ Kızlar bu haftalarda bebek hareketlerini ne kadar sıklıkla hissetmemiz gerekiyor? Düzenli mi yoksa arada sırada mı? Bide sizler hareketlerini sayıyormusunuz? Ben bu işi ilk gebeliğimdede hiç beceremedim nasıl sayılır falan
melikeyimmmmm mavi123_ ikinci hamileliğim net bir şekilde hissediyorum ama gün içerisinde değişiklik gösteriyor
Biminikannesi mavi123_ ilk gebelikse çok nadir hissedersin ama 25 den sonra daha rahat hissedersin o büyüdüköe hareketleri de sert olacaktır saymana gerek yok canım
egeansea mavi123_ 20+3’te başladı. Düzensiz ama. Bazı günler nerdeyse hiç hissetmiyorum. Bazı günler evet bu o diyerek hissediyorum. 22+2’yim şuan. 26-27’den sonra düzene girer diyorlar
mavi123_ melikeyimmmmm benimde ikinci ve gayet net hissediyorum ama sürekli değil yani. İlk bebeğimde bu şekilde hissetmeyi 27. Haftadan itibaren hissetmeye başlamıştım. Acaba nasıl sayılıyor hareketler? Herhar hareket ettiğinde saati ile not mu alacam?
damllla Ben de şu an 21+4 deyim İlk hareketi 20+5 de hisseyim daha yeni hissettim yani. Geceleyin genelde hissediyorum dün mesela hiç hareket etmedi gibi ama önceki gün hareketi güçlü hissettim galiba değişkenlik gösteriyor.
mavi123_ damllla bendede saatleri tutmuyor. Bazen sabah hareketli oluyor bazen akşam bazen gece değişiyor
mavi123_ melikeyimmmmm ne bilim bende öyle duymuştum bu platformda bencede saymaya ne gerek varki🤷🏼♀️
Biminikannesi mavi123_ o zaman normal canım erken hissetmen benim de 2nci bende senin haftadayken hissettim