Hanimeller Kızlar Sımdı ultrasondan çıktım 18+3 haftalık gebeyim bebeğin kafasında kist gördü tek taraflı endişelenme genelde kayboluror dedi ama kafama taktım var mı yaşayan bunu kaybolmama ve sorun olma olasılığı nedir
Nare_96 Hanimeller Merhaba öncelikle geçmiş olsun kist dediğiniz ense tarafında mı acaba ve kistik higroma dedi mi ismine? Bizim ensede kistik higroma ense kalınlığı görülmüştü 11haftada çok şükür geçti amniyosentez de yapıldı sonuçları temiz çıktı İnşallah sizin de geçer zehir oluyor insanın hamileliği ama sabretmek lazım 🙏🏻
nilsumm Hanimeller Askım çok şükür böyle bir durum yaşamadım ama genelde geçiyor kayboluyor kistler endişe etme🥰
slhaa Bende yaşadım 2 ayrı doktora gidiyordum özeldeki sağ olsun baya korkuttu devletteki doktoruma gittim hemen baktı önemsiz bişey kaybolur çogu zaman görür söylemeyiz doktor seni gereksiz korkutmuş dedi . Ve geçti :)
Hanimeller slhaa çok şükür sizin adınıza sevindim 🤲 benım de içimi doktor rahatlattı biraz önemsemedi bile ama yine de annelik işte takıyorsun kafaya 🥹