Tdap aşısı yapılıyor tetanoz+boğmaca şeklinde
İlk dozu 19. Hafta - 28. Hafta aralığında yapılıyormuş
Ama genelde 20. Haftada vuruyorlarmış ben oldum
İkinci dozu 8 hafta sonraya ayarlanıyor doğumdan. Önceye getiriliyor.
- Hafta olmadan 2. Doz vurulması gerekiyormuş bebeğin bağışıklığı için sonrasında yapılanda bağışıklığa çok etkisi yok dediler ( bir de sanırım erken doğum riskine karşı erken yapıyorlar )
Kayıtlı olduğunuz aile hekimliği sizi aramış olması lazım bu arada beni sık sık arıyorlar.