R_busra49 Üç santim açıklık var ama bebek tam aşağıya yerleşmemiş bu ne demk ben ne zamn doğum yapicam bu sancılarda bıktım
havva474_ R_busra49 kaç haftalık son canm düzenli sadece varsa zaten doğuma alırlar ben 2 santim açıklıkla Bir ay bekledim
Hilalkahraman R_busra49 ben de 2. doğumum 4 cm açıklıkla 1 hafta sonra doğurdum ama sancı bekleniyor tabiki doğum için sizinki kaçıncı hamilelik sancı yoksa telaş yapmayın
elisam35 R_busra49 bende aynı durumdayım ama benim bebek aşağıda sancılarım var adet olucakmisim gibi ntsde çıkmıyor evde bekliyoruz şuan
elisam35 Hilalkahraman sancı var ama ntsde çıkmıyor 4 cm açıklık 37 haftaligim illa sancinin mi çıkması lazım
havva474_ R_busra49 doğum başladı derdimi doktor bebegin artk dönmez diye düşünüyorum Dr dondirebilirse normal doğum yaparsın inşallah canm
R_busra49 havva474_ bebek normal baş aşağıya ama kanala yerleşmemiş başı kuyruk sokumundan girmesi gerek dedi ön kısımda vajinadan hissediyorum