Zeoo Benimde 2.sezeryan olucak inşallah 🙏 Doktorum hesaplamaya göre normalde 4 Kasımda 40.haftan doluyor dedi, ama 38.haftada alırız demişti bana. Şuan 31 haftalığım. Erken doğum riskim de vardı, eğer zamanını beklerse Ekim 15,20leri gibi yapıcam doğumumu🙏🥺