Mamoste12 Bugün beni aramadan eşimi aramışlar sağlık ocağından , buraya uğrayın diye eşim gitmiş ona doğumdan 5 gün sonra kesinlikle topuk kanı verin yoksa mahkemelik olursunuz demişler , topuk kanı vermek zorunlu mu oldu ? Bilgisi olan ?
Fulyaaa1 Mamoste12 neden vermek istemiyorsunuz merak ettim mesela benim kızımın bir rahatsızlığı topuk kanından sonra ortaya çıktı
hishe Mamoste12 yasal hiç bi hakları yok saçma sapan uğraşıyorlar anlamadığım zaten alıyorsun hastanede ne diye ikinciye alırlar
Deletedmom_297 Mamoste12 zorunlu değil yani vermezseninde bişey olmaz ama çok uğraşırsınız sürekli aramalar mahmeke kağıtları eve kadar gelmeler vs . Reddettiğinize dair imza atmanız gerekecek ama bence verilmeli bir hastalık varsa önden tespit edilip tedavi edilebiliyor
Fatnur38 Şöyle aşılar zorunlu değil ama topuk kanı zorunlu ama oda şöyle mahkemeyede verseler bişi yapamiyolar avukat herşeyi hallediyor herkesin kendi düşüncesi verip vermemekte kndi fikri bence kimse kararını sorgulamasin her anne çocuğunu düşünür
Yavuzzynpmhra Mamoste12 yoo ben ikizlerimde 2.yi vermedim doğduklarındanhastanede aldıkları vardı sadece mahkemelik falanda olmadım. Gayet eve geldiler imzamı aldılar ve gittiler. Ama vermenin daha iyi olduğunu söyleyeyim verin bence. Çok şükür yavrularım sağlıklı da ya bir sprum olsaydı da diye düşünmeden edemiyorum
melikeyimmmmm Yavuzzynpmhra iki kere mi topuk kanı alıyorlar ben kızımda sadece 1 kere verdik diye hatırlıyorum
NurAyse_nur Mamoste12 zorunlu degil hic birsey yapamazlar anayasa mahk. İnde bedenin dokunulmazlifgi kanunu var arastirin kimse istemediginiz birseyi bedeninize yapamaz alamaz. Haklarinizi bilin bilinclenin
vilanelle NurAyse_nur benim merak ettiğim çıkan hastalıkları nasıl tedavi ettikleri? burda birkaç kişiden gördüm tedavi olarak anne sütü önerilmiş yani bu tedavi midir? bilginiz var mı? şimdiden teşekkürler
NurAyse_nur vilanelle buradan bircok seyi detayli yazamiyorum bu konuda cok fazla uyari aldim. Ama bu konuyu da cok fazla arastirdim. Sadece şunu soyeyebilirim buradan mutlaka arastirip haklarinizi ogrenin. Topuk kani 2 defa aliniyor biri hastanede biri saglik ocagnda yakin tarihte bir olay yaşandı ama yine yazamiyorum buradan malesef
Mustinci96_ Mamoste12 belki ilk topuk kanında bir sorun çıkmıştır yada ilk topuk kanı sonucunda bir hastalık tesbit edilmiştir ve teyit etmek amaçlı ikinciyi istiyorlardır
2kizannesi30 Mamoste12 ilk kızımda hatrlmiyorum hastanede aldıklarını hemen iğne kontrol edilip test edildi 2 hafta sonra sağlık ocağında ver dediler topuk kanini beni hiç aramadılar mahkemelkte olmadım geç verdim desem yeridir aramadılar bile verdim sonuç temizdi çok şükür kızım sarılık oldu sinirdaydi çocuk beslenmiyormu kan yoktu mecbur ayağında alcm dedi dedi çok kötüydü kan verme olayı morartina kadar ağlattılar 🥹
Gullu1094 Mamoste12 önceden bı zorunluluk gibi sby yoktu şimdi herkes topuk kani aldirmiyorlar ya yasal süreç başlatıyor lar mis yani onceden bizi aramazlardi biz kendimiz giderdik topuk kani vermeye şimdi herkesi tek tek ariyorlar