Merhaba herkese. Benim ilk doğumum sezeryan olduğu 13 saat sancı çektim iki kez doğurdum resmen ama en son sezeryan oldum dayanamadim diye , şimdi ise normal istiyorum yine ama cok da korkuyorum, bunu nasil asarım? Doktor diyor sezeryan normal hangisini istersen yaparım fark etmez .