ynzl kız valla öyle geçti. Cuma doktordan gün aldık, doktordan çıkınca akşama kadar Avm gezdim sonra kendi şehrimize geldik az burda gezdik. Cumartesi - pazar ufak tefek eksikleri almakla falan geçti.
Pazartesi ağdaya gittim, evde manikür-pedikürümü yaptım (doktorum en az 2-3 gün önceden temizliğinizi bitirin demişti) , tuzlu kurabiye yaptım çamaşırları yıkadım kuruyanı ütüledim yerleştirdim vs, annem geldi az oturduk yemek vs akşamda Lohusa filmini izledik eşimle tekrar 😂
Salı günü kalktım anneme kahvaltıya gittim, sonra arkadaşıma kahveye gittim (şehir dışından geldi) onunla bi Avm gezdik evine bıraktım, eve geldim. Bu kezde şekerli kurabiye yaptım 2 çeşit bi kakaolu bi beyaz çarşaf falan yıkamıştım onları ütüledim. Yemek yedik kendime kahve mendili yapıyordum etamin şimdi onu bitirdim. Bu arada bebeğim için hediyelik sukulent almıştım onların süslemesini de yaptık 😂
Sabahta evi temizleyeceğiz eşimle, ordan oğluşumun mezarına gideceğiz ona hediye götüreceğiz, sonra psikologla görüşeceğim sonra gece çikolataya etiket yapıştıracağım. Banyo yaparım saçımı maşalarım 😂inşallah azda olsa uyurum.
Perşembe günü doğururum 😂
Kuzu yapmasam valla zaman geçmiyor 😂 kafayı yerim kendimi meşgul etmesem ne yapayım 🥹