endlesslove1 Zeliha_plt38 hemaroloji doktoruna göründünüz mü ve folik asiti folat formunda mı kullanıyorsunuz
Zeliha_plt38 endlesslove1 hematolojiye de göründüm o da test yaptı kadın doğumla görüş bu sonuçlarla dedi hamilelikte iğne başlar büyük ihtimal demişti dediği gibi de oldu öncesinde gerek yok dedi
endlesslove1 Denizz44 bana da hemaroloji ve kadın doğuma git gebelik öncesi veya sonrası nasıl karar verirler ona göre dedi yarın dahiliyeye gidip hematolojiye kayıt açtıracağım dahiliyede yaptırmam gereken testler varsa onları yaptıracağım
endlesslove1 Zeliha_plt38 bana da aynısını söyledi hematoloji siz kaç geninizde vardı pıhtılaşma. Birde FV lieden önemliymiş galiba benim heterezigot doktor yıldız atmış yanına
endlesslove1 Zhrcyl birde bazı doktorlar kalp atışı olmayınca başlamıyormuş siz nasıl çizgi görünce başladınız