42havvanur benim ilk bebeğime de kız dediler kemik yapısı ufak diye ama erkek çıktı. Gerçekten de iri bi bebek değil tombiş ama kemiği ufak boyu da uzun değil. Şimdi buna da kemik yapısından dolayı kız diyorlar inşallah bu sefer hayırla sağlıkla kızdır😅😅