saturnungolgesinde Bugün sağlık ocağı bebeğin hareketini hissetmeye başladıktan sonra yaklaşık 20. Hafta sonrası tetanoz olmamı istedi. Şuan 19. Haftadayım. Siz kaçıncı haftada oldunuz ilk aşınızı? Bir de bebek hareketiyle ilgisi nedir acaba 😅
Nur-123-nur saturnungolgesinde merhaba üzerinden zaman gecmis ama ben de yeni gördüm bana da aynısını söylediler doktorum hareketle alakası yok vurulabilirsin dedi daha yaptırmadım ama bir iki güne yaptırcam siz bir bilgi alabildiniz mi
Fuunndaaa saturnungolgesinde nedense sağlık ocağa hemşireleri bir yorumda bulunuyor bir önceki hamileliğimde banada detaylı ultrason sonrası yapıyoruz demişti
saturnungolgesinde Nur-123-nur hareketlenmeyi istemelerinin sebebini hemşireye sorduğumda net bir cevap vermedi. 21. Haftada ilk dozumu oldum haftaya ikinci dozu vuracağım inşallah. Bebek de yeni yeni aktifleşmeye başladı zaten çok şükür bi sıkıntı çıkmadı 🤍
Nur-123-nur saturnungolgesinde çok teşekkür ederim sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah