User123456788 11 haftalık hamileyim 24 saatlik idrarda protein kaçağı 346 çıktı ne yapmam gerekiyor başına gelen var mı düzelme ihtimali olabilir mi haftam daha çok küçük 😔
Sizdenbirii1 User123456788 şuan bende öyleyim 25 haftalığım doktor 24 saatlik idrar kültürü istedi nasıl yapılıyor acaba bilginiz var mı
sibell77 User123456788 canım tuz alımını aza indirge muhakkak ayrıca bol su iç atıyorum 1 litre içiyorsundur onu 2 3 litre yap ve yediklerine dikkat etmen gerek ama en baş tuz ve su
User123456788 Sizdenbirii1 Canım şimdi sabah ki ilk idrarını tuvalete yapacaksın sonraki idrarlarını bi kabın içinde toplayacaksın mesela ilk idrarını 6 da tuvalete yaptın diyelim bir saat sonra idrarın geldi onu ve daha sonrakileri hepsini bir kabın içinde toplayaksın ertesi gün başladığın saate kadar sonra hastaneye götürüp vericeksin inşallah anlatabilmişimdir anlamadığın bişey varsa sorabilirsin
Kosemen54 Merhaba hamileliğimin 8. Haftasından doğum yaptığım ana kadar vardı ilk 1300lerdeydi nefroloji takipliydim bununla ilgili hiç ilaç kullanmadım korkmayın önemli olan tansiyon tansiyon normalse yüksek değilse tek başına bişey ifade etmiyor
User123456788 Kosemen54 ayy çok teşekkür ederim ya Allah razı olsun gerçekten çok büyük morel oldu saat 1 den beri araştırıyorum oraya yazıyorum buraya yazıyorum kafayı yedim çok şükür şuan ne tansiyon ne de şişlik şikayetim yok kurban olduğum Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın 🤲
Sizdenbirii1 User123456788 6 da başladık diyelim ilk idrarı dışarı yaptık diğerleri kaba ama bi sonraki sabah 6 nın ilk idrarını da kaba mı yapcaz
Kosemen54 User123456788 ne demek ilk öğrendiğimde bende öyle çok kötü olmuştum soruyorum istediğim bilgi yok günde 3 litre su içiyordum tansiyonum hep düşük çıkıyordu her ay 24 saatlik idrar veriyordum doğum yapana kadar değerim kendiliğinden düştü önemli olan tansiyonunuza dikkat etmek dua edin bişey olmaz inşallah
sibell77 Sizdenbirii1 canım ertesi günün ilk idrarınıda kaba yapıcaksın serin yerde tutmaya gayret et birde
User123456788 sibell77 çok saol canıım böbrek nakli olduğum için zaten suyu çok içiyorum 3,5 4garanti içiyorum yani tuzuda hafif yiyordum onu da bırakıcam artık