Kızlar dün akşam betam 21.8 çıktı ve doktor sabahta istedi 08:30 da bu sabah 12 saat arayla bir daha tahlil yapıldı ve sonucum 30.1 çıktı sizce 12 saat için düşük mü? Adet gecikmesinden önce öğrendim çok erken hala adet tarihime var o yüzden şu an sadece rahim kalınlaşması var bebek oluşucak mı bakıcaz dedi