23+3 le kızımı bekliyorum💓 yurtdışında yaşıyoruz, lcw online dan alılveriş yaptım, uzun kol, kısa kol, kolsuz zıbınlarını çıttçıtlı badilerini aldım. 2 li badyler, kalitesi ve fiyatı çok iyi kesşn bakın derim. 3 tane dış kıyafet takım aldım 3’lü. Çorapları batttaniyesi nevresim takkmı vs herşeyini aldım. 360 tl tuttu. Dün kargom geldi hepsi harika😍 şimdi heycanla kızımızı bekliyoruz💖