Betulll3 Kızlar selam 32 den beri bebeğim ters duruyor şuan 36+3 teyim bugün kontrole gittim hala baş yukarda benim gibi olup sonradan dönen oldu mu moral olur bana da yazarsanız sevinirim
Daisyy000 Betulll3 Benim dönmedi sezaryen oldum. Siz ve bebeğiniz için hangisi hayırlı bilemezsiniz o yüzden dönmüyorsa bi sebebi vardır diye düşünün.
ErsBegAs Betulll3 benim hep baş aşağıydı 36da makata döndü 🤣 38+4 sezaryen doğurdum nasıl istiyorsa öyle geliyorlar