Yarın adet günüm 1.5 yılı geçkindir bebek istiyoruz 3 kimyasalım oldu. Yarın adet günüm test yapmadım ara ara bel ağrılarım oldu bu ay soğan kürü ve Meryem süresi okudum çok okuyamasamda 5.6 kere okudum lütfen benim için dua eder misiniz hayırlı haberler alayım. Artık çok üzülüyorum .