Aygunirmm bira araştırmanızı öneririm. Yani büyüdükten sonrası için. Benim kuzenlerimin çoğu yenidoğanken yaptırdı. Çocuklar 10yaşını geçtiler. Ama hala düğme gibi penisleri. Bende erkek bebeğe hamileyim. İsterdim ki doğar doğmaz yapılsın ama bi sıkıntı var belli ki. O yüzden vazgeçtim.