29 haftalık hamileyim çok kötü dönemden geçiyorum nefes alamıyorum anksiyete kaygı bozukluğu varmış ilaç verebileceğini söyledi küçük dozda ama ilaç kullanımı ile ilgili eşimden ve benden imza alıp öyle ilaç yazıyormuş devlet hastanesi diye sanırım bende korktum İlaç kullanan var mı yada sizde böyle bişey oldumu. Kullansam bebeğe zararı çok mu olur ya çok endişelendimm kullanmasamda stresten yine bebeğe zarar zaten