Merhaba, Bat 1 Eylül dü ama 30 ağustos sabahı yoğun bir kanamam oldu pıhtılı falan büyük büyük hatta bayıldım neden anlamadım🫠 Pazar günü de aynı şekilde kanamam devam etti + yoğun bir kasık ağrım vardı kistlerim vardı ama küçülmüşlerdi bunlardan 1 hafta öncede akıntım başlamıştı ama lekelenme şeklinde hatta hamileyim sandım ama testler negatif çıkmıştı
2 gündür kanamam yok yine akıntıya döndü adet mi gördüm 2 gün başka bir şey mi böyle bir şey yaşayan var mı yumurtlamamı nasıl takip edeceğim bu ay bilemiyorum