Cerenvebebisi Kızlar nasipse ekim sonu kasım ilk haftası gibi 2. Sezaryen doğumum olucak başından beri bu hastanede kontrollerim oluyor dogumu da burada düşünüyorum aranızda varmı kendi veya bi yakını burada dogum yapan iyi kötü tecrübelerinizi paylaşırmısınız? 🌸
paluk Tanıdıklarımdan orda yapan yok maalesef. Bilenler yazarlar. Birşey sormak istiyorum hangi dr a giriyorsunuz memnun musunuz dr nuzdan. Henüz gebeliğin yeni perşembe ilk kontrole gideceğim.