Kızlar merhaba 35+3 deyim şu an. Özel takipliyim fakat özeldeki doktorum suyun az 38 i görmeden sezaryenle almam gerekebilir dedi bende asla sezaryen olmak istemediğim için devlete gittim devletti ki doktor suyun güzel bugün doğursan normal doğurursun diyor ikisinde de nst ye bakıldı sancı kasılma yok kafam çok karışık böyle bi durum yaşayan oldu mu tavsiyeleriniz nedir