Kızlar selam. Benim takvime göre regl günüme 10 gün var. Ve gebelik planlıyoruz. Korunmuyoruz neredeyse 8 ay oldu. Eşimle ilişki sonrası pembe kanamam oldu. Hatta eşim bana söyledi sen regl mi oldun diye bulaşmış. Bende hayır daha 10 gün var diyip silindim. Baktım peçete pembe. Sizce yerleşme kanaması olabilir mi çok fazla akıntım da var bu ay.