Bucuruk85 Kızlar iki gün önce post açmıştım.grip olduğum için.sonunda dün sabah acile gittim serım verdiler iki şişe.içine sadece parol koydular ama hiç fayda etmedi.evdede sürekli zencefil bal limon meyve felan yiyip içiyorum.ama çok öksürüyorum ve sırtım kaburgalarım felaket batıyor sırtıma sıcak su su torbasımı koysam zararlımı yada başka napabilirim doktor bide ilaçda vermedi hiç bir ilaç kullanmıyorum bu arada31 haftalığım aşırıda halsizim nolur akıl verir kızlar😨
Deryarslan Bucuruk85 Maalesef çekiyorsun canım ben neler yaptım ıhlamurlar ballar zencefilli 2haftada zor geçti hiç bir şeyin faydası yok😔
Bucuruk85 Deryarslan tüm örtüleri nevresimleri değiştrim tekrar virüs geçmesin diyorum ama gribim geçmiyoki yıkayim yıkıcam yine mikrop yuvası bide zaten iş yapamıyorum ayakta duramıyorum