Sezei Kızlar bu ara çok aktif değildim buralara pek uğrayamadım biliyorsunuz geçen ay klomen kullandım çok fazla yumurta büyüdüğü için çatlatma iğnemi olamadım doktor kendin değerlendir belki çatlar döllenir dedi neyse biz değerlendirdik 2 günde bir cumartesi günü adet olmam gerekiyordu olmadım hala geçen hafta inanılmaz baş ağrısı kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti vardı akıntımda çok fazlaydı yani ciddi manada çok fazlaydı kaygan ve beyaz iç çamaşırım aşırı ıslanıyordu afedersiniz ama sanki çiş yapmışım gibi velhasıl ben son 1 haftadır test yapıyordum ama gölgeden başka bişey çıkmıyor bugün sabah yine yaptım aşağıya bırakıyorum umarım görürsünüz geç döllenme olma ihtimali üzerinde duruyorum şu an diycem ama yumurtalar büyüktü adet biter bitmez bilmiyorum kafam çok karışık birde büyümeyenler vardı acaba onlardan biri sonradan büyüdü çatladı ve döllendi mi
Kelebekkkk34 Sezei canım gördüm gibi de görmedim gibi de çok anlayamadım 2-3 gün sonra test yap bence şimdi anlaşılmıyo ama ben de klomen kullandığımda reglım gecikti söktürücüyle oldum gecikme oluyo yani
Annesiiiii20 Bence yok. Çatlama olmamış olabilir mi? Bu hafta cumartesiye kadar bekleyin daha fazla test yapmayın bence akışa bırakın
Sezei Annesiiiii20 bende öyle düşünüyorum aşkım ki olsa çoktaaaan çıkmıştı yani çatlamayan yumurta kiste dönüşmüş olabilir gidip kan vericem haftaya sonrasında söktürücü alıcam
Sezei Yani bence yok gibi ama awox kafamı karıştırdı birde predictor çünkü ikisindede pembe çizgi vardı gölge gibi bu arada labmen damla şeklinde kapağı olan testin hassasiyeti 20ml hcg Predictor testi geçen hafta çarşamba yaptım olsaydı eğer kırmızı olması gerekirdi bugünki testin bu ayda olmadı galiba
Sezei Kelebekkkk34 aşkım doktorumla konuştum dün haftaya kadar bekle eğer olmazsan kan ver eğer yoksa söktürücü verelim dedi yani bekliycez ama her an adet olacak gibi hissediyorum göğüslerimdeki dayanılmaz acı gitti zaten sadece uçları sızlıyor
Kelebekkkk34 Sezei anladım canım inşallah gebelikte oluşur yakında 🥰 dediğin gibi kistte oluşmuş olabilir fazla büyümüş demiştin çünkü
GUgugugugu Bende Klomen kullandım, Bugün adet günümdü olmadım, sabah test yaptım çok net tek çizgi çıktı yani negatif ve kullandığım test markası novacheck acaba ihtimal daha var mı yoksa klomenden dolayı mı gecikiyor ?