Selam arkadaşlar dün 6+0 sıfırdım kontrol vardı kese için ama kalp atışını duyduk doktor 6+3 le uyumlu atış hızı 113 haftaya daha sağlam atmasını bekleriz dedi küçük olduğu için biraz zayıf ama kötü anlamda demiyorum dedi haftaya daha güçlü olması lazım dedi açıkçası bi korku sardı içini ilk gebeliğimdede aynısı olmuştu ama onda 8 haftadayken doktor 6 haftalıkla uyumlu kalp atışı zayıf dedi sonrada kalp atımı durdu ister istemez korkuyorum 100 üstü sorun değil gibi gördüm ama benim gibi durum yaşayan varsa bilgi alırsam çok sevinirim 🥹