Galiba bugün doğuma alınacağım hanımlar
38+1 günlüğüm dünden beri bebek hareketleri aşırı azdı ve bende panik yaptım sabah doktorumla görüştüm gel bakalım dedi geldim ilk nst alındım hareket yoktu hiç sonra muayenede bir sorun çıkmadı gayet sağlıklı ama tekrar nst istedi 1 saat hareketlerini say dedi eğer hala azsa veya yoksa yatış yapıp doğuma alacağını söyledi 🥹 aşırı duygusalım ve korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum şuan nst bağlı 1-2 saate güncellemiş olacağım bu yazıyı 💕🥹