Bjkkk Kızlar 34 haftalık hamileyim muayene oldum bugün doktor baltı etti ayrıntılı usg yapmışmıydın dedi evet hocam sıkıntı çıkmamıştı dedim pipisi biraz Aşağda gibi dedi önemli bişi öi dedim yok değil dedi ama aklıma takılı kaldı ne demek bu