elifnur1616 Eylül annesiyim bebişimi bekliyorum 36 haftalık ve kilosu 3400 dü geçen hafta 37+3 olduk haftaya kontrol var sizinkiler kaç
HavvaM0806_ Biz daha yolun yarisindayiz 22 haftalık hamileyim 2 hafta sonra kontrolüm var bu hafta detaylı ultrason randevumuz var inşallah herşey yolundadır
Bebissever benim 35+4 2500 cıktı doktor iyi ne sisko ne zayıf normal dogumda kilolu bebek istemiyoruz dedi. Bnimki mi zayıf sizinki mi iri acaba