canım sen her zaman test yaparak kendini strese çok sokuyorsun zaten yumurtlama dönemindesin neden kendini bu kadar yıpratıyorsun adetin bittiği günden beri test yapmak istiyorsun dün de söyledim çıkma ihtimali çok düşük adet gününe yakın çıkar bu çizgi senin kafanı karıştırıyorsa kan ver varsa zaten orda çıkar