Merhaba benim son adet tarihi 14 temmuz arkadaşlar döngünüm 35 günde bir bazen 5 veya 7 günlük gecikmem olurdu ergenlikten bu yana cokda düzenli değildir adetim ama bu defa neden bu kadar gecikti bilmiyorum idrar ve kan testi negatif dün kadın doğuma gittim berbat bir doktora denk gelince doğru düzgün muayne olmadım utrasyon falan bakmadı sadece beta istedi oda 0.03 çıkmış yani negatif bu durumu yaşayan var mı nasipse bebek istiyoruz geçen yıl kimyasal gebelik yaşadım bir yıldır deniyoruz henüz gebe kalamadim bu durumu yaşayan var mı lütfen aydınlatın beni küçük ilçe de yaşıyoruz hastane imkanı çok yok burda aile hekimine gitsem bu durumdan dolayi hormon testi falan yapar mı