albayrakkkk Korunma yöntemi olarak hangisini kullanıyor öneriyorsunuz çünküüüüü üç çocuk yeter diyorum 😀
cileklitursu albayrakkkk bence deri altı %99 koruma ve yan etkileri oldukça az şimdi 3 yıl koruma kafan rahat olur en azından ama Ria nin kayma vs olasılığı da var
cileklitursu albayrakkkk görümceleriminde 3 çocukları var onlar artık istemedikleri için bağlattılar ama gunah diye biliyorum kv de bağlatmış
ilaydaltan albayrakkkk ben doğum yaptıktan sonra spiral taktırmıştım 2 seneye yakın kaldı 15 güne yakın kanamam olunca çıkarttırmak zorunda kaldım ipi kaçtığı için çok zor çıkardılar şu an hamileyim doğumdan sonra sanırım deri altı impilant taktırıcam