Hanife001 Bende sizin gibiydim 21 22 ye kadar bekledim ne zaman tam hissedicem diye. Önceden böyle ufak ufak bşyler olurdu ama anlayamazdım bebek mi gaz mı :) 22 den snra özellikle 24 den snra baya artk artıyor ve net bi şekilde aa tekme attı aa yumruk attı diyebiliyorsunuz :) biz de 30+2 oldk🙏🏻