Gull9186 bende 20 haftalıkken başladım magnezyuma. Ayrıntılı ultrason da doktor Kasılma görüyorum doktorunuza söyleyin magnezyum başlayabilir demişti. Söyledim o da direk verdi. 1 haftadır içiyorum, eskiye nazaran daha rahatım. Kasılmalarım azaldı, çok halsiz nefes nefese kalırdım. O şikayetlerim bitti. Daha dinç hissediyorum kendimi. Alternatif olarak Maden suyu tüketimi de öneriliyor. Yani bana faydası oldu magnezyumun. Tabi en iyisini yine doktorun bilir.