lamadddd valla bilmiyorum ben doktora sordum kese var mı diye evet var kokrma dedi 1 kere beta hcg artışında sıkıntı vardı bir kere daha kan verdim yükselme vardı kese varsa dış gebelik olmaz dedi dış gebelik belirtilerine baktım internetten araştırdım kanama çok fazla şiddetli sancı omuz başında bile sancı oluyormuş benim bu şikayetlerim yoktu hiç