Canım bendede oldu kimyasal olmuş olabilir ama dikkat et her kimyasalın sonunda 1 yada 2 ay sonra mutlaka gebelik oluyor çünkü rahim aslında bebek için kendisini ayarladığı bir evreye girdiğini gösteriyor sana üzülme gelecek bebiş için yer hazılamış rahmin sen sakın ümidini kesme hepimizde oldu bu bazıları fark etti bazıları hiç farketmedi bile ♥️