4 günden hiç bir şey olmaz içinizi ferah tutun. İlk oğlumun bazı ölçümleri 3 hafta önden gidiyordu gayette sağlıklı doğdu. Şimdiki oğlumda 2 hafta önden gidiyor iri bebek demişti normal doğum yapamayabilirsin böyle giderse demişti doktor oğlumdan için onun harici bir sıkıntı olmadı