Bus00 Son bir haftadır ishalim demir ilacı içiyorum o yapmıştır diye bıraktım ama günde 4 tane muz yiyorum o halde yine ishalim bu durum erken doğum habercisi falan mı acaba yaşayan,var mı nasıl duracak bu ishal olayı
mavikalpvemavikalp Bus00 demir ilacı ishal yapmaz aksine kabızlık yapar bırakmayın derim Doğuma yakın ishal olabiliyor ama yinede doktorunuza söyleyin😊
Havin49_ Bus00 bacım 12 haftalık hamileyim hamile kaldığımdan beri ishalim ve malesef benim doğurana kadar devam ediyor oğlumda da öyleydi malesef bi yere gitmek çok sıkıntı oluyor benim için bende katı şeyler yiyorum ama asla bana mısın demiyor
happ0960 Bus00 bende 38 haftadan beri ishalim ve suan 40+1oldum hiç bir belirti yok bebegimde yarin kontrole gidicem umarım haayirli sonuçlar alirim bugun içim biraz huzursuz
Bus00 mavikalpvemavikalp bu hafta hastaneye gitmeyecektim her hafta çağırıyorlar diye kesin doğum belirtisi mi
mavikalpvemavikalp Bus00 doğum belirtisi evet ama illa doğum belirtisi diye başka bişeyden olmadığı anlamına gelmeyebilir
happ0960 Bus00 doktora onla ilgili birsey demedim kontrole gittim hersey yolunda dedi 2 gun daha müddet verdi cuma geri gel dedi insallah iki gün içinde nisanim yada suyum gelsin normal doğumla kurtulayım
momkrm19 Galiba salgın var ben de 4-5 gündür ishalim başka bir şikayetim yok. 36.haftadayım. Geçen hafta havuza girmiştim ondan oldu sandım ama baktım ki burada da aynı şikayetle başlıklar açılmış 🥵