aleyynnaa4718 Son adet tarihim 19 ağustos başlangıç adet tarihim 15 eylül yumurtlama da 27 ağustos-2 eylül aralığında test yapmak için çok erken değil mi?
AdaKaranfili Zs3450 bende de bat 13 Eylül. 30. da yumurtlamam oldu. Nerdeyse adet bitiminden değerlendirdim. Son olarak 13.gunu 14. Ve 15.gunu değerlendirdim. Belki 10 eylul öylesine yaparım test.
aleyynnaa4718 Zs3450 benim de bat 15 eylül ama 2 gündür çok yoğun kasık ağrım var ve daha adetime 12 gün var bu kadar önceden adet ağrısı çekmedim hiç
Zs3450 aleyynnaa4718 benimde belim ve kasıklarım ağrıyor birde aşırı şişkinlik var adet belirtilerim de sadece göğüs hassasiyetim olurdu şuan benide düşündürüyor
aleyynnaa4718 Minamom_ adet olmadan 1 gün önce ve adet olduğum ilk gün sadece ağrım olurdu daha adetime 12 gün olup da kasıklarımda ağrı oluşu hamilelik belirtisi mi diye düşündürüyor
Minamom_ aleyynnaa4718 işte bunu anlamak o kadar zor ki ben ilk gebelikte regli ağrısı gibi kasığımda ağrı ve gögsülerim çok ageıyordu imkansız kesin regli olucam dedim ve pozitif cıktı ama onda bile bu kadar erken belirti yoktu oda tam regli günümde çıktı öncesinde hiç bi testte çıkmamıştı bile