Cimcime30 Tabiki de aşkım rabbim sana ve eşine sağlıklı bir evlat nasip etsin inan ki iki ay ovulasyon testi kullandım sonuç alamadım ertesi ay adet oldum bu ay adet bekledim 12-15 gün gecikme yaşayan bir insanım hiç ümidim yoktu çünkü adetin ilk günü test yaptım ve negatifti onuncu günü test yaptım pozitif gördüm rabbim ol diyince oluyor hic takma kafana cidden takınca harbiden olmuyormuş 🥹