Kalbimde Tam 31 haftalık oldukk🥹 Bebiş 30+3te 1880grdı🧿 20den sonrası çok kötüydü benim için. Dayanılmayacak ağrılarım vardı, hele şu 2 haftadır hepsi üst üste geldi😮💨 Son zamanlardayız ama zaman geçmez oldu, bir an önce ikinci sıpama kavuşmak istiyorum🤲🥹