cancanpenyez Merhabalar arkadaşlar 4+4 deyim kaşık ve bel ağrılarım var dayanılmayacak derecede değil ama ilk gebeliğimde bunu yaşamamıştım bir sıkıntı var mıdır normalmidir uzanınca genelde geçiyor