Destekanne canım bencede acele etme eğer çok erken ise ikide bir kan ver yükseliyorum diye kontrol et falan yorulursun 1 hafta sonra tam regli gecikmen olduğunda git kan vermeye daha sonra doktorun zaten seni kadın doğuma yönlendirecektir hayırlı olsun canım inşallah sağlıkla gelsin güzel haberler alırsın