busbusbus25 benim de bat 9 ya da 10 yaptığım bütün testler negatif 4 tane yaptım, kan testi verdim 1 Eylül de negatif çıktı reglime 8 gün varken yapmış oldum yani bir yanım daha erken varsa da zaten testlerde çıkmaz diyor diğer yanım kendini umutlandırma olsaydı ya idrar testlerinde silik de olsa çıkardı ya da kanda az da olsa çıkardı diye. Sanırım umudum kalmadı :(