Merhaba cuma günü rahim filmi çektirdim her şey temiz çıktı doktorum öncesinden monodoks ve ornisid fort kullanmamı söyledi ve iki ilaçtan da 2 kutu yazdı. Geçtiğimiz salı gününden beri bu ilaçları kullanıyorum sabah akşam 1er tane olmak üzere. Rahim filminden sonra kanama bittikten sonra da gynomax fitil kullanmaya başladım 7 gün kullanacağım onu da ama doktorum bu ay korunmamız gerektiğini falan söylemedi bu monodoks ilacın da tehlikeli olduğunu okudum birkaç forumda bu yüzden bilgisi olanlardan yardım alabilmek adına buraya yazdım. 3 gün sonra yumurtlama zamanım ve ilaçları da fitili de kullanmaya devam etmem gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilirse çok sevinirim