kocamaduru Moz midede hazımsızlık ara ara bulantı yokluyor hala 3. Gebelik bi an önce rahatlamayı bekliyorum yaptırmıyorum ben o tarz testleri fetal dna 2li 3lü 3 hafta sonra falan gitmeyi düşünüyorum inşallah cinsiyeti öğrenmek için
Deletedmom_297 Moz 10 haftam bitti dün cinsiyet öğrendik şaka gibi doktor değişmez büyük ihtimalle çok net erkek dedi şok olduk bu hafta öğrenmemize
turkuaz61 Haftamdaym sadece ikili test ve detaylı ultrason düşünüyorum . Hafif bulantı hazımsızlık ve bol uykulu geçiyoo
zeh6363 turkuaz61 bende sadece detaylıya girmeyi düşünüyorum randevu bulursam diğerleri stresten başka bişey değil Allah korusun bişey varsa sanki kıyacakmıyız
visnelicheescake zeh6363 +1 buna bende çok katılıyorum tabiki iyi ama herkesin gücü yetmiyor o teste birde Allah’ım verdiği cana hani aşırı bir hastaligi olmadığı sürece hani doğarsa ölür diyorlar ya o şekilde olmadığı sürece ben kıyamam ona ne zorluklarla kavustim
zeh6363 visnelicheescake etrafımda o kadar kişiye ikili testte down sendromu var dediler ki doğduklarında hiç bişeyleri yoktu iyiki kıymadık dediler
visnelicheescake zeh6363 ya hepsi doğruluk payı yüzde yüz değil ki herşey Allah’tan varsa vardır bir bildiği demek ki 🥹
visnelicheescake Deletedmom_297 oha harbiden ilk defa bende o kadar erken ogreneni gördüm özel hastane mi
Moz Deletedmom_297 maşallah erkek olduğunu görünce değişmez tabi çıkıntıyı görmüş demek hayırlı olsun fetal yaptırcak mısınız