Melis78 ben regl tarihi 5 gün geçtikten sonra idrar testi yapmıştım arkasına da beta baktırmak için doktora gitmiştim değerim de 1800 lerdeydi galiba yanlış hatırlamıyorsam, kese vs gözükmemişti benim doktorum beta yüksek olduğu için takip yapalım demedi onun yerine bi hafta sonra gel keseyi görelim demişti, eğer beta çok düşükse kimyasal gebelik vs olmaması adına takip yapılıyor diye biliyorum, keseyi de 5.5 ya da 6. Haftada görmüştük galiba öyle hatırlıyorum